René Klomp, directeur
Missie
Wij geven onze klanten persoonlijke aandacht en oprechte interesse, waardoor onze klanten blij verrast zijn en het met enthousiasme doorvertellen.
Visie
Ruim 90 jaar geleden gestart als reparateur van alles met een motortje, zijn we doorgegroeid tot een echte partner in mobiliteit. Bij ons kan werkelijk alles op het gebied van mobiliteit, zolang het maar kenbaar gemaakt wordt.
Op alle vlakken willen wij behulpzaam zijn en wij kunnen helpen met het juiste advies. Dit kan met de huidige technologie ook op afstand, zelfs het inlezen van nieuwe software in de auto.
Of het nu gaat om een personenwagen, een bedrijfsauto, het onderhoud of (schade)reparatie, onze medewerkers geven persoonlijke aandacht om van het beste advies te voorzien. Het automerk maakt voor ons niet uit. De filosofie van Mazda is voor ons leidend: alles wat wij doen, moet Verbonden, Verassend, Persoonlijk en Gemakkelijk zijn.
Hier zien wij kansen:
Als wij één van de beste (Mazda) dealers willen blijven, dienen wij mee te veranderen en voor nog meer gemak zorgen. Hierbij denken wij aan een haal- en brengservice, internet showroom 24 uur per dag open, dropbox voor uw auto, 24 uur bereikbaar voor vragen en korte wachttijden.
Wij zullen verwachtingen overtreffen, door niet alleen in gemotoriseerd vervoer te voorzien, maar zeker ook elektrisch en daarnaast ook fietsplannen en wellicht zelfs horeca en/of sport.
De sfeer van thuiskomen, gezelligheid en bij alles wat wij doen, werken wij vanuit de gedachten van de klant, want dat zit in ons DNA.
Heb je een vraag voor één van onze adviseurs, wil je een afspraak inplannen of meer informatie over onze scherpe acties? Je kunt ons altijd een e-mail sturen. Tijdens werkdagen krijg je binnen 24 uur gegarandeerd een reactie van ons.
"*" geeft vereiste velden aan